آخرین وضعیت ثبت‌نام اتباع خارجی در سال تحصیلی پیش‌رو رئیس شرکت برق افغانستان: بدهی واردات برق از ایران را پرداخت کرده‌ایم کاظمی قمی در گفتگو با شهرآرانیوز: به دنبال صدور ویزای رایگان برای اتباع افغانستان در دهه کرامت هستیم گلشهر مشهد، نماد نوع‌دوستی ایرانیان کاظمی‌قمی در مشهد | اولین جلسه هماهنگی استانداران استان‌های همجوار با افغانستان در مشهد برگزار شد + فیلم از سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلاری طالبان در چابهار چه می‌دانیم؟ افغانستان و ترکمنستان ۱۳ قرارداد تجاری به امضا رساندند فوتسال افغانستان در جدیدترین رده‌بندی فیفا در جایگاه سی‎‌ام قرار گرفت قوانین مربوط به ورود غیرقانونی مهاجرین؛ ناقص و نیازمند بازنگری محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد خسارات جانی و مالی سیل در افغانستان | ۱۶ تن جان باختند + عکس طالبان: هرات به‌ زودی قطب تحولات اقتصادی خواهد شد سازمان همکاری اسلامی خواستار تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان شد بلوکیان: برخی حرف‌ها در رابطه با مهاجران ناثواب و خطرناک است عروس کشان به سبک عبدالحمید خراسانی | فرمانده حامی طالبان برای چهارمین بار ازدواج کرد + فیلم ابراز نگرانی سازمان ملل از بازداشت، شکنجه و قتل نظامیان حکومت پیشین توسط طالبان تشدید محدودیت‌ها و ادامه بازداشت‌ گسترده خبرنگاران در افغانستان توسط طالبان ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز + جزئیات ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
سرخط خبرها

پاسخ سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی

  • کد خبر: ۲۲۰۶۰۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
پاسخ سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت به سئوالاتی درباره طرح سرمایه‌گذاری خرد و کلان اتباع خارجی در ایران پاسخ می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجلالی‌فرد، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در پاسخ به این سئوالات گفت:

۱. آیا با شرکت نکردن در این طرح برگه‌ای سرشماری تمدید می‌شود یاخیر؟

پاسخ: فعلا کارت هوشمند برای دانش آموزان سرشماری ارایه می‌گردد و افرادی که در طرح شرکت کنند در اولویت تمدید و دریافت سایر خدمات هستند.

۲. دانش آموزانی که والدین در طرح شرکت نکرده‌اند در مدارس ثبت نام می‌شود؟

پاسخ: ثبت نام در مدارس فرزندان شرکت کننده در طرح با سهولت و اولویت است.

۳. افرادی که شرکت کرده‌اند اگر بخواهند انصراف دهند پولشان به چی نحوی برگردانده می‌شود؟ چون گفته شده که مبلغی کسر می‌شود و باقی مانده نیز نقدی نیست و کالا داده می‌شود.

پاسخ: پس از پایان ثبت نام مبلغ مذکور تبدیل به سهام می‌شود و از امتیازات سهامداری برخوردار می‌شوند ولی هر زمان برای خروج از کشور اقدام نمایند و یا امتیازات طرح را نخواهد امکان دریافت کل پول را دارند.

۴. آیا سودی به این پول تعلق می‌گیرد یانه و اگر تعلق می‌گیرد به چی شکل است؟

پاسخ: سود پول خیر ولی پس از اعطای سهام متناسب با رشد سهم سود سهم پرداخت می‌شود.

۵. آیا این مبلغ ۱۰۰ میلیون هرساله برای تمدید مدارک گرفته می‌شود یا فقط یک بار است و اگر هرساله است همین ۱۰۰ میلیون است یا بیشتر می‌شود؟

پاسخ: مبلغ طرح هر ساله افزایش می‌یابد ولی مبلغ دیگری فعلا برای تمدید نیاز نیست مگر با افزایش تسهیلات و امتیازات بصورت اختیاری مبالغ دیگر اضافه شود؛ و البته نرخ‌ها استانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->